Cum sa obtii energie maxima in doar 15 minute ?

cum sa ai energie

cum sa ai energie

Energie = Pastila magica pentru o zi reusita.

Zilele sunt parca din ce in ce mai lungi iar rezervele tale de energie parca seaca ca o balta de ploaie intr-o zi caniculara de vara. Vad pe strada mai ales dupa ora 14 numai zombii care abia isi mai tarasc picioarele de colo colo.

Pe la birouri se toarna deja a doua cafea pentru a face fata cascatului si apatiei. Lipsa totala de energie prin toate colturile. Chiar si pestele din acvariu abia mai sufla la suprafata apei.

Tot acest pesisaj este parte din viata noastra de zi cu zi. Peste toate se mai adauga surplusul de kilograme, alimentatia nesanatoasa si lipsa cronica de miscare.

Un studiu realizat de Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) releva, ca peste 56% dintre barbatii romani sunt supraponderali si obezi, in timp ce in randul femeilor, 48% se confrunta cu aceasta afectiune.

In acelasi timp, 18% dintre tinerii cu varste intre 15-24 de ani sunt supraponderali. Cele mai avansate forme de obezitate sunt intalnite la persoanele cu varste cuprinse intre 45-64 ani (25,2%).

Toate aceste cifre nu ar insemna nimic daca lipsa de energie nu ar afecta activitatea noastra, calitatea vietii si implicit capacitatea noastra de a actiona eficient inspre propriile idealuri.

Te regasesti si tu in aceasta situatie in care nu mai gasesti rezerve de energie pentru ati duce la bun sfarsit ceea ce ti-ai propus?

Esti in acea stare in care ai face ceva dar nu stii de ude sa incepi, in timp ce nu ai nici determinarea de a face schimbari majore ?

Propunerea mea pentru tine este sa incepi sa faci 15 minute de miscare pe zi pentru ati creste gradul de energie.

Ai citit cuvantul miscare si ai oftat ? Te gandeai ca poate e ceva si mai simplu ? 🙂

Iti spun ca este destul de simplu. Iata ce trebuie sa faci :

Daca esti certat rau cu miscarea si ai ceva kilograme in plus iti recomand o plimbare mai energica intr-un parc timp de 15 minute. Energica insemnand un pic de transpiratie pe frunte si un mic gafait.

Nu este tot ce trebuie sa faci. Te rog sa tii spatele drept , sa ai umerii trasi in spate si barbia putin ridicata.

Incearca sa zambesti si sa vizualizezi in tot acest timp cum treci cu succes si entuziasm peste provocarile pe care le ai in ziua respectiva.

Pastreaza atitudinea pozitiva pana la finalul celor 15 minute. Canta, roaga-te sau multumeste pentru ceea ce ai deja in viata ta.

Daca esti o persoana mai energica si o simpla plimbare nu e ceva neobisnuit atunci iti propun o alergare usoara care sa fie mentinuta la un ritm la care poti mentine o conversatie cu cineva. Deci daca incepi sa te ineci in timp ce vorbesti inseamna ca ai un ritm prea alert. Foloseste aceleasi elemente descrise mai sus.

La final fa un dus si niste vocalize daca iti permit vecinii. Iti promit ca o sa te simti foarte bine si vei avea o zi mult mult mai energica. Nu ! nu vei fi mai obosit dupa alergare , vei fi mult mai energic.

Cum ar fi zilele tale daca ai acorda aceste 15 minute minime de miscare zilnica ? Imagineaza-ti acel entuziasm care te cuprinde atunci cand ai realizat ceva ce ti-ai propus si care era in afara zonei tale de confort.

Imagineaza-ti ca ai obtinut un succes inca de la inceputul zilei si problemele care te asteapta devin tot mai mici in timp ce nivelul tau de energie este la maxim.

Miscare energica, dus revigorant, camasa calcata, zambetul larg, astazi esti de neoprit !

Daca faci doar o singura incercare si aloci 15 minute iti promit ca o sa ai un rezultat de care vei fi foarte multumit. Daca continui sa faci acest lucru zilnic iti promit ca viata ta se va schimba cu totul.  La fel s-a schimbat si a mea.

Ai si tu o metoda proprie prin care iti sporesti energia ?

Sunt momente peste zi cand energia ta scade la cote alarmante ? Cum te descurci ?

Pentru succesul tau,

Daniel Moga

PS: Cand am un proiect mai important in fata si am nevoie de energie si incredere, alerg si mai mult. Asa am ajuns in ultima vreme sa alerg cate un maraton 🙂 http://en.wikipedia.org/wiki/Marathon

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*